Veldig stas at vi plutselig er i verdenstoppen i hockey også, men det gjør det vanskelig å planlegg for en liten pub som vår. Vi har vært fullbooket til CL-finalen i flere uker, så vi kan dessverre ikke anbefale folk å komme til oss for å se semifinalen i hockey, med mindre de allerede har en booking til CL-finalen. Kjip kollisjon, men sånn er det i blant. Ellers er det altså ikke quiz i dag pga. Vålerenga-Kri.sund 19.00. Bussavgang ca.18.00.